Συχνές ερωτήσεις

1. Τι είναι το Toyota Insurance ;

Η British Providence και η Toyota καινοτομούν στο χώρο της ασφάλειας αυτοκινήτων παρουσιάζοντας το πρόγραμμα Toyota Insurance. Πρόκειται για ένα ασφαλιστικό πρόγραμμα ειδικά σχεδιασμένο για κατόχους αυτοκινήτων Toyota.
Αποτελεί ένα από τα καλύτερα και ανταγωνιστικότερα πακέτα της αγοράς, παρέχοντας εξειδικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες ασφάλισης σε ειδικές τιμές, που συνοδεύεται και με την αξιοπιστία Toyota.

Τα μοναδικά πλεονεκτήματα της ασφάλειας αυτοκινήτου Toyota Insurance

  • 5% έκπτωση στα συνολικά ασφάλιστρα και εξόφληση ασφαλίστρων σε 3 άτοκες μηνιαίες δόσεις με την κάρτα GO Toyota Visa
  • Αυτοκίνητο εξυπηρέτησης, αν η επισκευή του δικού σας διαρκέσει πάνω από μια ημέρα
  • Εξυπηρέτηση σε περίπτωση ατυχήματος εντός ή εκτός Ελλάδας, οποιαδήποτε ώρα και ημέρα του χρόνου
  • Δωρεάν επισκευή σε περίπτωση ζημιάς εφόσον δεν συντρέχει δική σας υπαιτιότητα και μόνο στα πλαίσια του Φιλικού Διακανονισμού (ισχύει στα συνεργαζόμενα συνεργεία της Toyota  )
  • Επισκευή του οχήματος σας από τους εξειδικευμένους τεχνικούς της Toyota

2. Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος;

Σε κάθε τροχαίο ατύχημα, είναι χρήσιμο να καλέσετε την τροχαία προκειμένου να καταγράψει επίσημα το ατύχημα. Στην συνέχεια, καλέστε άμεσα την Φροντίδα Ατυχήματος στον αριθμό τηλεφώνου που αναγράφεται πάνω στο συμβόλαιό σας και στο ειδικό σήμα. Το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί 24 ώρες το 24ώρο και 7 μέρες την εβδομάδα.
Ειδικός συνεργάτης έρχεται άμεσα στον τόπο του ατυχήματος και:
  • καταγράφει τις συνθήκες του ατυχήματος,
  • φωτογραφίζει τα εμπλεκόμενα οχήματα,
  • βοηθά στη συμπλήρωση της δήλωσης ατυχήματος,
  • βοηθά στη συμπλήρωση του έντυπου του φιλικού διακανονισμού εφόσον πληρούνται οι απαραίτητες προϋποθέσεις για τη συμπλήρωση του,
  • παραδίδει τη δήλωση ατυχήματος ή το έντυπο φιλικού διακανονισμού στο Τμήμα Διαχείρισης Ζημιών.
Σε περίπτωση που δεν χρησιμοποιήσετε τις παροχές της φροντίδας ατυχήματος, θα πρέπει υποχρεωτικά μέσα σε 8 μέρες από την ημέρα του ατυχήματος, να γνωστοποιήσετε το ατύχημα στον ασφαλιστικό σας σύμβουλο.

3. Τι είναι το Τμήμα Διαχείρισης Ζημιών;

Το Τμήμα Διαχείρισης Ζημιών παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες διαχείρισης ζημιών χωρίς να απαιτείται η δική σας συμμετοχή. Πιο συγκεκριμένα:

  • Παραλαμβάνουμε τη δήλωση ατυχήματος, μέσω της υπηρεσίας «Φροντίδας Ατυχήματος».
  • Ενημερώνουμε τον ασφαλισμένο για τις καλύψεις που του παρέχονται και τις σχετικές ενέργειες που θα ακολουθήσουμε προκειμένου να αντιμετωπιστεί το περιστατικό.
  • Ενημερώνουμε τον ασφαλισμένο για τις ενέργειες αποκατάστασης της ζημιάς του οχήματος του.
  • Αναλαμβάνουμε όλη τη διαδικασία που αφορά το κλείσιμο του ραντεβού με τον πραγματογνώμονα.
  • Επικοινωνούμε με τις εμπλεκόμενες ασφαλιστικές εταιρίες.
  • Ενημερώνουμε τον ασφαλισμένο για τις ενέργειες που έχουν πραγματοποιηθεί.

Η γενικώς ισχύουσα διαδικασία για την αποζημίωση μιας ζημιάς προβλέπει αφού πληρώσετε το φανοποιείο να στείλετε τα τιμολόγια στην ασφαλιστική του υπαίτιου ή τη δική σας προκειμένου να εκδώσει επιταγή στο όνομά σας.

Σε αντικατάσταση αυτής της διαδικασίας οι ασφαλισμένοι του Toyota Insurance πληρώνουν στον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή μόνο τυχόν παλαιότητα ανταλλακτικών ή απαλλαγή. Η αποζημίωση καταβάλλεται από την ασφαλιστική απευθείας στον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή, αρκεί και οι δύο εμπλεκόμενες ασφαλιστικές εταιρείες να συμμετέχουν στο Σύστημα Άμεσης Πληρωμής (ΣΑΠ). Έτσι, οι κάτοχοι του Toyota Insurance κερδίζουν χρήμα, χρόνο και αποφεύγουν κάθε ταλαιπωρία.

4. Πώς αποζημιώνομαι από χαλαζόπτωση?

Αφού επικοινωνήσετε άμεσα με την φροντίδα ατυχήματος θα πρέπει στην συνέχεια να προσκομίσετε το αντίστοιχο Δελτίο Συμβάντων από την ΕΜΥ.

5. Τι πρέπει να κάνω όταν θέλω να ταξιδέψω με το αυτοκίνητο μου στο εξωτερικό;

Προκειμένου να ταξιδέψετε στο εξωτερικό με το αυτοκίνητό σας θα πρέπει το ασφαλιστήριο συμβόλαιο να βρίσκεται σε ισχύ. Επίσης, θα πρέπει 1 εβδομάδα πριν το ταξίδι σας να ενημερώσετε τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο προκειμένου να σας εκδώσει την απαιτούμενη πράσινη κάρτα. Η πράσινη κάρτα παρέχεται ΔΩΡΕΑΝ για τις καλύψεις Αστικής Ευθύνης (Σωματικές Βλάβες & Υλικές Ζημιές) στις χώρες του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΟΧ).

6. Τι πρέπει να κάνω όταν νεότερο μέλος της οικογένειας μου θέλει να οδηγήσει το αυτοκίνητο;

Θα πρέπει να απευθυνθείτε στον ασφαλιστικό σας σύμβουλο, έτσι ώστε να δηλώσετε τα στοιχεία του νέου οδηγού (δίπλωμα ή ημερομηνία γέννησης), ο οποίος με τη σειρά του θα ενημερώσει την ασφαλιστική σας εταιρεία. Μετά την έκδοση έγγραφης επιβεβαίωσης (πρόσθετη πράξη) και την καταβολή τυχόν επιπρόσθετων ασφαλίστρων, μπορεί ο νέος οδηγός να οδηγεί το αυτοκίνητο.

7. Τι είναι ο Φιλικός Διακανονισμός;

Είναι το Σύστημα Άμεσης Πληρωμής Ζημιών από Τροχαίο Ατύχημα, σύμφωνα με το οποίο προβλέπεται ότι, σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος στην Ελλάδα μεταξύ δύο αυτοκινήτων, ο αναίτιος του ατυχήματος ή ο κατά 50% συνυπαίτιος έχει το δικαίωμα να ζητήσει να αποζημιωθεί από την εταιρεία του σε περίπτωση υλικής ζημιάς (μέχρι € 6.000) ή/και σωματικής βλάβης (μέχρι € 9.000 συνολικά και έως € 3.000 ανά άτομο). Προϋπόθεση είναι και τα δύο αυτοκίνητα να είναι ασφαλισμένα σε εταιρείες που συμμετέχουν στο Σύστημα Άμεσης Πληρωμής. Μπορείτε να βρείτε τις  ασφαλιστικές εταιρείες που συμμετέχουν στο  Σύστημα Άμεσων Πληρωμών (Σ.Α.Π.) πατώντας εδώ.

8. Τι μπορώ να κάνω σε περίπτωση που τρακάρω και δεν γίνει δήλωση από τον άλλο εμπλεκόμενο;

Προκειμένου να αποζημιωθεί το μη υπαίτιο όχημα, θα πρέπει να γίνει έγγραφη ανάληψη ευθύνης από τον υπαίτιο, είτε εντός είτε εκτός Φιλικού Διακανονισμού. Σε περίπτωση όμως όπου κάτι τέτοιο δεν συμβεί, ο αναίτιος οδηγός μπορεί :
  • να απευθυνθεί στην ασφαλιστική του εταιρεία και να ζητήσει την ενεργοποίηση της «Νομική προστασίας», εφόσον αυτή η κάλυψη υπάρχει στο συμβόλαιο του, ή
  • να προχωρήσει σε επισκευή με χρήση της «μικτής κάλυψης», εφόσον η κάλυψη αυτή υπάρχει στο συμβόλαιο του.

9. Τι είναι η «απαλλαγή» και πως λειτουργεί;

Η «απαλλαγή», όπου αναγράφεται στο συμβόλαιο σας, εκπίπτει από το συνολικό κόστος επισκευής της αντίστοιχης ζημιάς σας. Ο ασφαλισμένος με την απαλλαγή, «απαλλάσσει» την ασφαλιστική του εταιρεία από την υποχρέωση να πληρώσει όλο το κόστος της ζημιάς συμμετέχοντας ο ίδιος σε αυτή με το ποσό της απαλλαγής. Η ασφαλιστική εταιρεία οφείλει να αποζημιώσει το υπόλοιπο ποσό. Η απαλλαγή λειτουργεί αντιστρόφως ανάλογα με το ασφάλιστρο σας. Όσο πιο πολλές και πιο υψηλές απαλλαγές έχει ένα συμβόλαιο τόσο πιο οικονομικό θα είναι.

10. Τι είναι η μικτή κάλυψη;

Η μικτή κάλυψη ή «Ίδιες Ζημιές» αφορά στην επισκευή του αυτοκινήτου μετά από σύγκρουση, πρόσκρουση, εκτροπή, ανατροπή ή πτώση αυτού και γενικά από ζημιά που μπορεί να προκαλέσουμε εμείς οι ίδιοι στο αυτοκίνητο μας. Είναι η πληρέστερη παροχή κάλυψης αυτοκινήτου και έχει απαλλαγή, η οποία λειτουργεί ανά γεγονός και διαφέρει μεταξύ των ασφαλιστικών εταιρειών.

11. Η Οδική Βοήθεια με καλύπτει σε όλη την Ελλάδα;

Ναι, η οδική βοήθεια καλύπτει τα αυτοκίνητα που είναι συμβεβλημένα τόσο για τη μεταφορά όσο και για την επί τόπου επισκευή (π.χ. αλλαγή ελαστικού), διότι συνεργαζόμαστε με ένα δίκτυο συνεργείων πανελλαδικά.

12. Μπορεί να οδηγήσει κάποιος άλλος το αυτοκίνητο μου;

Το αντικείμενο της ασφάλισης ενός συμβολαίου είναι το ίδιο το όχημα. Το όχημα αυτό μπορεί να το οδηγήσει κάποιος άλλος, εφόσον δεν χρήζει επασφαλίστρου ή εφόσον έχουν δηλωθεί στην ασφαλιστική τα στοιχεία του οδηγού που χρήζει επασφαλίστρου.

13. Τι είναι το επασφάλιστρο;

Το επασφάλιστρο είναι ένα επιπλέον ποσό επί του ασφαλίστρου, το οποίο προσαρμόζεται σε ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο εφόσον συντρέχει λόγος. Για παράδειγμα, υπάρχει επασφάλιστρο αν ο οδηγός έχει αυξημένη στατιστικά επικινδυνότητα εμπλοκής σε ατύχημα ή είναι σε ηλικία μικρότερη των 23 ετών και έχει δίπλωμα λιγότερο του 1 έτους. Η χρήση και χρέωση του επασφάλιστρου ποικίλει ανάλογα την ασφαλιστική εταιρεία και τα όρια τα οποία η ίδια θέτει στους γενικούς και ειδικούς όρους ασφάλισης.

14. Γιατί να ασφαλίσω την Αστική μου Ευθύνη;

Στις μέρες μας, εξαιτίας της έξαρσης αποζημιώσεων και σε συχνότητα και σε ποσά που επιδικάζονται από τα αρμόδια δικαστήρια λόγω σωματικών και υλικών ζημιών, η ασφάλιση Αστικής Ευθύνης αποτελεί το κατάλληλο διεκπεραιωτικό εργαλείο.
Είναι δε υποχρεωτική από το νόμο στις Ασφάλειες Αυτοκινήτων και στις Ασφάλειες Σκαφών.

15. Πώς μπορώ να υποβάλλω το παράπονο μου;

Για να μας υποβάλλετε το παράπονό σας, μπορείτε να συμπληρώσετε και να υποβάλλετε την ηλεκτρονική Φόρμα Επικοινωνίας ή να συμπληρώσετε το σχετικό έντυπο, αποστέλλοντάς το με όποιον τρόπο από τους παρακάτω σας εξυπηρετεί:

  •             μέσω e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση operations@britishprovidence.gr
  •             μέσω φαξ στο 210 28 51 690
  •             ταχυδρομικά, στη διεύθυνση:

British Providence ΑΕ
Εθνικής Αντιστάσεως 48
152 31,  Χαλάνδρι

Όποιον τρόπο κι αν επιλέξετε η Εταιρία μας, μέσω κατάλληλης διαδικασίας επιβεβαιώνει την παραλαβή της Φόρμας Υποβολής Παραπόνου και προχωρά άμεσα στις κατάλληλες ενέργειες προκειμένου να σας απαντήσει εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.

Σε κάθε περίπτωση, η διαδικασία διαχείρισης και επίλυσης του παραπόνου σας από την Εταιρία μας, δεν διακόπτει την παραγραφή των έννομων αξιώσεών σας. Σε περίπτωση που η απάντησή μας δεν σας ικανοποιεί, έχετε το δικαίωμα να απευθυνθείτε για εξωδικαστική λύση στις Αρχές, όπως ενδεικτικά στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και τον Συνήγορο του Καταναλωτή.